czwartek, 15 listopada 2012

Meble dla dziecka

Mój synek wreszcie ma porządny stolik i krzesełka. 

Z wielu tego typu dziecięcych mebli jakie są dostępne na rynku wybraliśmy z mężem stolik i krzesełka z serii MAMMUT ze sklepu IKEA



Nasz wybór padł właśnie na ten zestaw, głownie dlatego, iż meble te:

  • mają atrakcyjny wygląd,
  • ciekawa, stonowaną kolorystykę,
  • bardzo łatwo się je składa,
  • są funkcjonalne,
  • łatwo utrzymać je w czystości,
  • są wygodne dla malucha,
  • posłużą Jaśkowi kilka lat,
  • są bardzo wytrzymałe (siadał na krześle mój mądry mąż).
Koszt stolika i dwóch krzeseł to 160 zł.

Kolorystycznie mebelki dopasowaliśmy do koloru Jaśkowego pokoju. Na razie nowy zakup stacjonuje jeszcze w dużym pokoju, jednak już za kilka miesięcy wykończymy synkowi jego pokoik (planujemy zakup mebli i większego łóżka) i wtedy wszystkie jego sprzęty powędrują właśnie tam.

A oto jak zestaw prezentuje się w praktyce:

Rysuję



Jem kolację






Jak widać na zdjęciach, mebelki bardzo się spodobały Jaśkowi.

4 komentarze:

  1. A jakie meble mają Wasze pociechy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakupiłam synkowi kolekcje mebli Dino http://www.baggidesign.pl/sklep/meble-dla-dzieci/dino-world.html.Jestem zadowolona z tych mebelków wprawdzie całej kolekcji nie zakupiłam bo uznałam ze nie potrzebuje takiej ilości,a resztę nadrobiłam dodatkami efekt megaśny;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaś wygląda na zadowolonego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.