środa, 14 listopada 2012

Mleko jest bleee!

Mój kochany synek 11 listopada 2012 r. skończył 22 miesiące życia. 

Z tego powodu poczuł się chyba na tyle "dorosły", że całkowicie zrezygnował z picia mleczka. 
Nie powiem, gdyby tylko zrezygnował z butli, którą otrzymywał wieczorem w łóżeczku to bym się cieszyła, ze względu na ząbki ale mój Jasiek od kilku dni wcale nie chce pić mleka!
Mleko, kakao a nawet kaszka są ble. Kaszkę zjada jeśli wkroję do niej jego ulubiony owoc - banan. Normalnie cyrk z tym moim chłopakiem. Jeszcze niedawno nie wyobrażał sobie zasnąć bez wieczornej butli a teraz praktycznie od razu taka rezygnacja. 
Po wieczornej toalecie, w łóżeczku wypija wodę z butelki, przytula się do lali Oli albo małpki Oli (wszystkie zabawki płci żeńskiej mają na imię OLA), ciumka smoka (niestety jeszcze nie oduczony) i zasypia. 
Wcześniej wypijał na wieczór 210 ml mleka z łyżką kaszki i rano 180 ml mleczka NAN 3. 
Norma dla jego wieku wynosi 2 x 210 ml mleka.
Przez Jaśka niechęć do mleka muszę teraz gimnastykować się i tak układać jego dzienne menu tak aby przemycać do niego mleczne produkty. Na szczęście synek chętnie zjada żółty ser, twarożki, jogurty, budyń no i tę kaszkę z bananem, więc aż tak źle jeszcze nie jest.




A jak jest z Waszymi dziećmi? Czy chętnie piją mleko, jedzą produkty mleczne? Może macie jakieś ciekawe pomysły na mleczne przysmaki?

5 komentarzy:

  1. mój młody ma prawie 17 miesięcy i mleka już nie pije od około 4 :( próbowałam z kakaem i bananowe ale wszystko jest blee .. dobrze że chociaż kaszki mleczne jada i jogurciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że wszystkie dzieciaki chętnie piją mleczko. Synek szwagierki ma 5 lat i nadal 2 razy dziennie pije mleko.

      Usuń
  2. Nie masz się co martwić, najważniejsze że syn je przetwory mleczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córcia - 18 miesięcy - pije mleko tylko rano - 180 ml. Bardzo lubiła kaszki ryżowo-mleczne, po czym w pewnym momencie z dnia na dzień kaszka była "fe". OStatnio wróciła do tego posiłku więc może wtedy po prostu jej się przejadło... A ulubiony posiłek "mleczny" mojego dziecka to DAN (czyli Danio).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.