czwartek, 24 stycznia 2013

Sukienki z ostatnich łowów lumpeksowych

Ostatnio w osiedlowym lumpeksie upolowałam dwie śliczne, letnie sukienki. Sukienki są wyprodukowane przez firmę Stella - całkowicie mi nie znaną. 
Bardzo szybko ciuszki te wpadły mi w oko, przede wszystkim dlatego iż są bardzo kobiece, materiał jest lekki, zwiewny ( w sam raz na letnie upały ). Wykonane są z  nieniecącego się materiału (duży plus), nadają się na różne okazje. Można je założyć zarówno na spacer, imprezę jak i do pracy.
Myślę, że będę z nich bardzo zadowolona. Całkowity koszt sukienek to 30 zł.
 
 
cena 14 zł

cena 16 zł

2 komentarze:

  1. śliczne!
    Mam jedną sukienkę ten firmy którą kupiłam w UK , bardzo podobna stylistyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne - ta czarno biała szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.