wtorek, 5 lutego 2013

1% podatku dla Kamila

"Nazywam się Kamil Brzóska, mam 6 lat. Na pozór nie różnię się niczym od swych rówieśników, jestem wesołym, pełnym energii małym urwisem.
 Niestety moi rodzice muszą włożyć wiele wysiłku w to, abym mógł się w miarę dobrze rozwijać i nie przebywać ciągle w szpitalu. Choruję na MUKOWISCYDOZĘ. 
Jest to genetyczna, nieuleczalna choroba ogólnoustrojowa przejawiająca się głównie objawami ze strony układu oddechowego i pokarmowego. Aby "normalnie" żyć, bawić się i śmiać, potrzebuję dużej ilości leków i zabiegów fizjoterapeutycznych. Koszty mojego leczenia są bardzo wysokie. Moi rodzice nie są w stanie zakupić wszystkich leków, odżywek i sprzętu rehabilitacyjnego.
Dlatego zwracam się do wszystkich życzliwych mi osób o wsparcie w walce o lepsze i dłuższe życie.
Proszę, podaruj mi dzień...tydzień...miesiąc...rok...życia..."
Fragment pochodzi z oficjalnej strony Kamila.






POLSKIE TOWARZYSTWO WALKI Z MUKOWISCYDOZĄ PKO BP S.A. O/Rabka-Zdrój Nr 49 10203466 0000 9302 0002 3473 z dopiskiem "Kamil Brzóska"
Wpłaty dokonywane w PKO BP S.A. są wolne od opłaty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.