środa, 6 lutego 2013

Pączki błyskawiczne na Dzień Pączka

Jako, że lada chwila Tłusty Czwartek postanowiłam usmażyć, pyszne, proste i bardzo szybkie w wykonaniu pączki błyskawiczne. Daleko mi do wykwalifikowanego cukiernika więc za przygotowanie prawdziwych drożdżowych pączków z lukrem nawet się nie zabieram. Jestem pewna, że taki wypiek by mi się nie udał. Pączusie błyskawiczne to co innego, poza tym mam sprawdzony na nie przepis od mojej mamy. 

Oto pączki błyskawiczne w moim wykonaniu:



Pączusie wyszły bardzo pachnące i pulchniutkie. Wielkością pasują w sam raz na jeden kęs. O tym, że były bardzo smaczne świadczy fakt, iż dwa talerze pączusiów moi panowie pochłonęli w ciągu jednego popołudnia.

PPRZEPIS


  • dwa serki waniliowe,
  • 3 jajka,
  • 2 szklanki mąki,
  • 3 łyżeczki pudru,
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
  • 1 łyżeczka octu,
  • szczypta soli.
 Mąkę wymieszać z proszkiem,dodać serki i jajka i pozostałe składniki. Wszystko dokładnie wymieszać. Ciasto kłaść łyżką na gorący olej. Po upieczeniu posypać cukrem pudrem

SMACZNEGO!!

4 komentarze:

  1. Ciekawy przepis,
    kiedyś wypróbuję, bo wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja często robie pączki z tego przepisu. Bardzo je lubię. Aczkolwiek mam tez fajny przepis na szybkie pączki drożdzowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakąś awersję mam do pączków z serków

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczusie wygladaja smakowicie. Moze w przyszlym roku sama zrobie z pomoca mojego syneczka. W tym roku nie mialam czasu wiec jedlismy kupne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.