czwartek, 31 stycznia 2013

Ciągle pada - jak w piosence

Zamiast zimy mamy jesień. Mam już dosyć takiej pogody!. Od kilku dni, nic tylko pada. Jest paskudnie. Dni ponure, śnieg zamienił się w błotną breję, na ulicach stoją ogromne kałuże wielkości jezior. 
Normalnie koszmar. Na spacer nie można wyjść, no bo jak w taką pogodę. Jak długo jeszcze???

Taki obraz zza okna jaki uwieczniłam na zdjęciu odszedł już w zapomnienie.



Oby w weekend nadeszła poprawa pogody, bo ile można siedzieć w domu!.




4 komentarze:

  1. Nie dość, że pada, to jeszcze wiatr i mokro w nogi. Też nie znoszę takiej pogody. O chorobę nie jest trudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Deszcz pół biedy, są parasole, ale wiatr! Dziś wytrzymałam z dzieckiem tylko minutę na balkonie, co zresztą wyleczyło mnie z pomysłu spacerowania... wolę lekki mrozek, nawet śnieg, byleby nie wiało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie mogłoby być już ciepło, mam dość tych zmian pogody!

    OdpowiedzUsuń
  4. u Nas też sypie od dzisiejszego rana... bleee już mam dosyć tego białego dziadostwa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.