niedziela, 2 grudnia 2012

Pokój synka

 Od jakiegoś czasu nosimy się z mężem z zamiarem urządzenia pokoju dla naszego Jaśka. Początkowo planowaliśmy zrealizować nasz plan w marcu. Jednak, w związku z tym, że mój dzielny Jaś od jakiegoś czasu (wreszcie!!!) przesypia całą noc, chcemy to zrobić wcześniej. Najlepiej aby Jasiek miał już swój pokoik na swoje drugie urodzinki czyli do 11 stycznia 2013 r.
Dodatkowym argumentem przemawiającym za wcześniejszym urządzeniem królestwa Jaśka jest to, iż jest mu ciasno w jego niemowlęcym łóżeczku.
Zastanawialiśmy się z mężem nad wyborem mebli do pokoju dziecięcego. Biorąc pod uwagę bardzo niewielkie wymiary pomieszczenia, zbyt dużego pola manewru niestety nie mieliśmy.
Prawdopodobnie zdecydujemy się na meble firmy Dolmar system Nemo (tak na 99%).
Meble bardzo nam się podobają. Przy wyborze, jak już wcześniej pisałam, musieliśmy brać pod uwagę niewielkie wymiary pokoju, te meble charakteryzują się tym, iż są troszeczkę mniejsze od wszystkich innych, które oglądaliśmy.

Występują w dwóch wersjach kolorystycznych:
  •  dąb mleczny + pomarańcz
oraz
  • dąb mleczny + seledyn

My wybierzemy drugą wersje kolorów, czyli dąb mleczny + seledyn. Ściany Jaśkowego pokoju są żółto-zielone więc ta kolorystyka jak najbardziej będzie pasowała. Kolor pomarańczowy pasuje mi bardziej do dziewczynki.

Fotka ściany w Jaśka pokoju:

Do pokoju wybrałam następujące elementy systemu Nemo:

- tapczan, którego fotki nie znalazłam oraz:

Za wyżej wymienione elementy systemu Nemo zapłacimy około 2000 zł.

A oto mój pomysł na ustawienie mebli w pokoju syna: 



Jak urządzone pokoiki mają Wasze dzieci? 

Może macie jakiś inny pomysł jak umeblować tak małe pomieszczenie aby było funkcjonalne i nie zagracone?


4 komentarze:

  1. Bardzo ładne meble a kompozycja świetna :) pasuje do ścian ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne kolory i meble tez mi sie podobaja, ja mieszkam w moim nowym mieszkaniu dwa miesiace moj synus ma swoj pokoj ale narazie jako zabawowy, a sypia jeszcze z nami, niestety jego pokoj jest barzdo maly :( jedna sciana ma tapete niebieska z piratami, reszta byla biala jednak mi sie to nie podobalo i wkoncu druga sciane do polowy pomalowalam na niebiesko ma taki sam kolor jak tapeta wiec jest niebiesko bialo, ale tez planuje w najbliszym czasie kupic mu mebelki oraz nowe luzko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu mi sie podoba, kolorystycznie powinno pasowac do koloru scian a mebelki wydaja sie dosc praktyczne :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak wyjdzie całosć koniecznie daj zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.