czwartek, 4 października 2012

Fotograficzne wariacje na wsi

W związku z tym, iż nadrabiam zaległości w pisaniu bloga, postanowiłam tym razem umieścić parę fotek z naszego wyjazdu na wieś do Jasia dziadków.

Wyjazd jak zwykle okazał się bardzo udany, mój synek bardzo lubi na wsi spędzać czas. Nie ma to jak obcowanie z przyrodą i zabawa na świeżym powietrzu przyroda. Korzystając jeszcze z ładnej pogody postanowiłam synkowi zrobić sesje zdjęciowa w plenerze. Mój mały model, jak zwykle spisał się bardzo dzielnie.
Oto wyniki naszej pracy:



O jaki długi tunel! Ja i tak go przejdę!

 No i jak mówiłem tak zrobiłem.
 Ale ładnie pachną te kwiatki w babci ogródku.

 Znalazłem jakiś skarb.

Teraz mamo tu mi pstryknij fotkę.

Jak będę dorosły zrobię prawo jazdy, teraz jednak jeżdżę na zabawce.

Nie ma to jak zabawa!


Lubię fotki na tle kwiatów.


A teraz podleję kwiatki.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.