piątek, 6 lipca 2012

Modlitwa do św. Anioła Stróża

W tygodniu Jasiu był u swojej babci i dostał piękny obrazek z Aniołem Stróżem, z drugiej strony obrazka jest modlitwa:  
"Miły Bogu Aniele, który mnie, pod Twoją świętą opiekę oddanego, od początku mego życia bronisz, oświecasz i mną kierujesz; czczę Cię i kocham jako mojego patrona i Opiekuna Twojej opiece zupełnie się oddaję, proszę Cię pokornie, abyś mnie nie opuszczał, choć jestem niewdzięcznym i przeciw św. natchnieniom Twoim wykraczam; lecz abyś mnie, gdy błądzę, łaskawie poprawiał; gdy upadnę, podźwignął; nieumiejętnego nauczał; strapionego nauczał, w niebezpieczeństwie zastającego ratował, aż mnie do wiecznej szczęśliwości w niebie doprowadzisz. Amen"
Gdy tylko synek podrośnie chcę go nauczyć tej modlitwy. Jak na razie potrafi sam złożyć rączki do amen i z pomocą dorosłego się przeżegnać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.