piątek, 6 lipca 2012

Walka z cellulitem

Od środy zaczęłam intensywną walkę z moją zmorą jaką jest pomarańczowa skórka. Nie muszę wyjaśniać chyba co to takiego, każda kobieta doskonale wie.

Chcę się pozbyć tego paskudztwa, a jeśli to nie jest możliwe to chociaż zmniejszyć ile się da. 
Od środy regularnie, dwa razy dziennie stosuję intensywny koncentrat ujędrniająco-antycellulitowy Gold Therapy, Nivelazione Perfect Body firmy Farmona

 ( cena ok. 20 zł).  Jak podaje producent jest to:
Innowacyjny preparat o zaawansowanej formule, który stanowi idealne rozwiązanie dla skóry dotkniętej cellulitem, pozbawionej odpowiedniego napięcia i jędrności.

Ekskluzywna, chłodząca receptura aktywnie modeluje sylwetkę, zwalcza nawet uporczywy cellulit i zapobiega wiotczeniu skóry, udoskonalając kształt i wygląd kobiecego ciała.
Regularne stosowanie błyskawicznie wygładza wszelkie nierówności, zmniejsza widoczność nagromadzonego cellulitu i zapobiega jego nawrotom. Wzmacnia napięcie i strukturę skóry, głęboko ją nawilża oraz poprawia jędrność i sprężystość, pozostawiając skórę gładką i przyjemną w dotyku.
Przyjemne uczucie chłodzenia towarzyszące aplikacji jest gwarancją natychmiastowego działania.
Efekty:
Po 2 tygodniach stosowania u 89% badanych – widoczne wygładzenie skóry
Po 4 tygodniach stosowania u 91% badanych – wyraźna redukcja cellulitu
Po 6 tygodniach stosowania u 94% badanych – doskonałe ujędrnienie skóry".
  Stosuję także ( a raczej dopiero raz zastosowałam)  koncentrat 100% cynamonowo-kofeinowy firmy BingoSpa 

 (cena ok. 30 zł), który przeznaczony jest do profesjonalnych zabiegów w warunkach domowych. Zawiera 100% maksymalnej ilości olejków: cynamonowego, pomarańczowego, goździkowego i kofeiny, które redukują tkankę tłuszczowa. Jest to kosmetyk do zabiegu "body wrapping". Na czym polega ten zabieg, możecie przeczytać tutaj: http://naturica.pl/c/57/body-wrapping-kosmetyki-na-cellulit.html.

 Oprócz kuracji kosmetykowej zmieniłam moją dietę. Przede wszystkim ograniczyłam ilość wypijanych kaw, do jednej tylko filiżanki dziennie, zamiast tego piję kilka filiżanek zielonej herbaty oraz sporo niegazowanej wody mineralnej. Zrezygnowałam ze słodyczy i smażonych potraw, zamiast tego w mojej diecie jest teraz więcej warzyw i owoców.
Zmierzyłam swój obwód w strategicznych miejscach, z których chcę wypędzić cellulit i po 2 tygodniach sprawdzę czy będą jakieś efekty moich działań.Oby!!!






1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.