niedziela, 29 lipca 2012

Wizyta u dermatologa.

Od dłuższego już czasu mam problem z włosami. Moje włosy kruszą się i nadmiernie wypadają. Nie mogąc już sobie samej z tym poradzić, mimo stosowania szamponu Dermena oraz łykania różnych witamin na wzmocnienie włosów, postanowiłam zasięgnąć fachowej porady specjalisty.

Mój wybór padł na Panią Grażynę Frąckowiak - lekarza dermatologa, która przyjmuje w Olsztynie w przychodni przy Placu Konstytucji 3 Maja. Lekarkę poleciła mi moja koleżanka.
Przy okazji, jadąc na wizytę do lekarza mieliśmy okazję odwiedzić znajomych mieszkających w Olsztynie.
Musze powiedzieć, że Pani doktor zrobiła na mnie dobre wrażenie. Z uwagą wysłuchała tego co mam do powiedzenia, obejrzała włosy, podała kilka przyczyn tego co się z nimi dzieje i zapisała kurację. 

Mam stosować:
  • 2 razy w tygodniu, po dwie ampułki Biostyminy, wcierać w 6 miejsc na głowie,
  • 2 razy w tygodniu, po dwa psiknięcia Loxonu 2%,    - II -,
  • 2 razy w tygodniu, wcierać robiony lek (niestety nie jestem w stanie odczytać jego nazwy, tak niewyraźnie napisane)
  • codziennie łykać Biotebal 5.
Dodatkowo nadal myć włosy w szamponie Dermena, unikać stresów, nie suszyć włosów suszarką, nie rozczesywać mokrych włosów (poczekać aż wyschną i dopiero wtedy rozczesać), zdrowo się odżywiać.

Na kontrolę mam przyjechać za 3 miesiące. Zobaczymy czy zapisane leki pomogą na moją dolegliwość.



1 komentarz:

  1. Też miałam ten problem i tez chodziłam do tej lekarki ( jestem przyszłą mamą z Olsztyna) mi na szczęści pomogła Dermena.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.