środa, 16 stycznia 2013

Dzisiejsze zakupy w smyk.com

Wchodząc dziś na Facebook moją uwage przykuła informacja o promocjach w internetowym sklepie Smyk.

Postanowiłam, tak z ciekawości wejść i zobaczyć co takiego jest w ofercie promocjyjnej.
No i znalazłam. Kupiłam rajstopki dla Janka, takie fajne tygryskowe, jako że uwielbiam Tygryska z bajki Kubuś Puchatek.



W promocji ubranko kosztowało 17,49 zł, produkt w cenie normalnej coś ok. 25 zł. Już jakiś czas temu miałam chrapkę na te rajstopki ale jakoś nie było okazji aby kupić, zresztą cena była stosunkowo droga jak za ten rodzaj ciuszka.

Jako, że jesteśmy w trakcie urządzania Jaśkowego pokoju (meble będą już we wtorek!!) zdecydowałam się kupić także pościel z motywem z tej bajki.W moim mieście niestety nigdzie nie znalazłam takiej ładnej.
Pościel w promocji kosztowała 69,90 zł, bez  84,99 zł.

Za złożone zamówienie zapłacę w sumie 105,47 zł (koszt przesyłki: 17.99 zł, wybrałam płatność przy odbiorze).

Paczuszka, zgodnie z informacją jaką otrzymałam na maila, zostanie dostarczona jutro przez kuriera.
Już nie mogę się doczekać.

5 komentarzy:

  1. piękna pościel a rajstopki mega szałowe :) super, podoba mi się no i po okazyjnej cenie :) bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te rajstopy! Też często robię tam zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajtki po porstu zjawiskowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dziewczyny mają podobne pościele. Fajne są bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.