czwartek, 17 stycznia 2013

Paczka z Bon Prix dotarła

W zeszłym tygodniu, pierwszy raz złożyłam internetowe zamówienie z firmy Bon Prix. Jako, że z reguły, z tego co wiem trzeba dość długo czekać na przesyłkę, całkiem o zamówionych rzeczach zapomniałam.

A tu dzisiaj taka niespodzianka!

Zapukał do moich drzwi przed południem listonosz i wręczył mi paczkę. Byłam przekonana, że jest to pościel i rajstopki jakie zamówiłam w sklepie internetowym Smyk, tylko kwota do zapłaty się nie zgadzała.
Rozpakowałam przesyłkę a tam, sukienka i tunika, które zamówiłam w zeszłym tygodniu.

Od razu zaczęłam przymierzać ciuszki, gdyż byłam ciekawa czy wybrałam dobry rozmiar (obie rzeczy zamówiłam w rozmiarze 40/42).

Oglądając katalog skusiłam się na sukienkę z okrągłym dekoltem, atrakcyjnym geometrycznym wzorem i dwoma paskami wyszywanymi mieniącymi się cekinami


oraz shirt z krótkimi rękawami i koronkowymi wstawkami w kolorze fuksji. 

Dobrze, że zdecydowałam się zamówić ubrania w zeszłym tygodniu bo teraz, jak wchodzę na stronę Bon Prix to, ciuszków w moim rozmiarze już nie ma.

Okazało się, że zarówno suknia jak i tunika w sam raz na mnie pasują, no może sukienka mogłaby być ciut mniejsza ale ogólnie nie jest źle.

Ubrania wyglądają dokładnie tak jak w katalogu. Jestem w 100% zadowolona z wyboru i pewnie jeszcze nie raz skuszę się na zakup ubrań z tej firmy.

5 komentarzy:

  1. Z bon prixem miałam tyle negatywnych przejść (a to nie było ciuchu w magazynie, choć na stronie widniało że jest, i dowiadywałam się o tym dopiero gdy w paczce nie było wszystkich ciuchów), a to na przesyłkę czekałam tygodniami... generalnie fajne ciuchy, ale brak szacunku do klienta. Z czasem obiecałam sobie "nigdy więcej" i słowa jak dotąd dotrzymałam. Spor moich znajomych też się nacięło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem robię tam zakupy, ale zwykle jest problem z rozmiarówką. Normalnie noszę 40, a stamtąd muszę zamawiać 38.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam w bon prix'ie wyszczuplający kostium kąpielowy i jestem bardzo z niego zadowolona, w środku ma taką wyszczuplającą siateczkę, nie pogrubia i daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał jaka ładna sukienka, i pościel Jasia też super Mila

    OdpowiedzUsuń
  5. na początku stycznia zamówiłam sukienkę i w dalszym ciągu jej nie ma już minęło 4 tygodnie dzwoniłam kilka razy i słyszę tylko że czekamy na dostawę z Niemiec .chyba nigdy już nic nie zamówię.bardzo ni zależało aby ją mieć na 9 lutego zawiodłam się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.