piątek, 18 stycznia 2013

Sałatka z wędzonym kurczakiem

Ostatnio naszła mnie ochotą na sałatkę z wędzonym kurczakiem. I tak oto powstało danie w pełni mojego autorstwa. Sałatka jest bardzo prosta, łatwa w przygotowaniu a jednocześnie bardzo smaczna.

Do przygotowania sałatki potrzebujemy:
  • udko wędzone kurczaka,
  • kapustę pekińską,
  • plastry ananasa z puszki,
  • kukurydzę,
  • sól, pieprz do smaku,
  • majonez i jogurt grecki.
Kurczakową nogę obieramy ze skóry i kroimy w kosteczkę. Kapustę kroimy i dodajemy do kurczaka, następnie wsypujemy odsączona kukurydzę. Ananasa kroimy na cząsteczki i także dodajemy do pozostałych składników. Na koniec całość przyprawiamy i dodajemy sos wykonany z majonezu i jogurtu. mieszamy i gotowe!

Smacznego wszystkim, którzy ją zechcą przygotować.

A o to jak moja sałatka się prezentuje:



5 komentarzy:

  1. mmmmm pyszności, uwielbiam sałatki w których jest ananas, nawet (jak nie byłam na diecie) pizzę jadłam zawsze z ananasem i szpinakiem - moje dwa ulubione składniki :) wygląda fantastycznie. dziś wracam do domu, to jutro będę mogła wypróbować Twój przepis na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha!! aż mi ślina cieknie na sam widok:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wędzonym kurczakiem nigdy nie próbowałam. Muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiej masci salatki a ta wyglada niesamowicie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ktoś lubi wędzony drób to na pewno zachwyci się smakiem tej sałatki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.